Zapraszamy do konkursu plastycznego „POCZTÓWKA Z POWIDZA”
I Cele konkursu:
• Włączenie uczniów w uroczyste obchody reaktywacji Gminy Powidz
• Rozwijanie kreatywności i twórczości artystycznej uczniów
II Warunki uczestnictwa
Organizatorami konkursu są: Urząd Gminy w Powidzu, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Powidzu
• Uczestnikami konkursu mogą być dzieci przedszkolne, oraz uczniowie klas I-VIII
• Osoby odpowiedzialne za realizację konkursu:
– grupy przedszkolne 5,6-latki – wychowawcy
– klasy I-III – wychowawcy
– klasy IV-VII – nauczyciel Plastyki
– klasa VIII – wychowawca
• Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę
• Format pracy – kartka techniczna A3
• Technika pracy – dowolna, wykonana na płasko
• Każda praca powinna być podpisana na odwrocie imieniem i nazwiskiem, a także klasą, do której uczeń uczęszcza
• Zgłaszana praca nie może być wcześniej publikowana ani nagradzana
w innych konkursach
• Tematyka pracy powinna być ściśle związana z tematyką konkursu
III Terminy:
Prace należy składać u wychowawców lub nauczyciela Plastyki od 06.05.2025r. do dnia 31.05.25 r.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 06.06.25 r.
IV Kryteria oceny pracy:
• Prace będą oceniane pod względem ich oryginalności, pomysłowości, samodzielności
• Oceniane prace będą kodowane (nie będzie widoczne nazwisko uczestnika)
W skład jury wchodzą: p. Beata Kwitowska – Sekretarz Gminy Powidz, p. Anna Wiatr – Dyrektor Biblioteki Publicznej w Powidzu, p. Anna Wierzbicka – Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powidzu, p. Anna Marciniak – Nauczyciel Wychowania Przedszkolnego, p. Joanna Andrzejewska – Przewodnicząca Rady Gminy Powidz
V Nagrody:
• Komisja konkursowa może przyznać I, II i III miejsce w czterech kategoriach:
przedszkole- grupa 5-6 latki, klasy I-III, IV-VI oraz VII-VIII
• Laureaci otrzymają dyplomy oraz nagrody rzeczowe.
VI Ogłoszenie wyników
Lista nagrodzonych osób zostanie opublikowana na stronie internetowej szkoły dnia 10.06.25 r. Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystości zakończenia roku szkolnego, tj. 27.06.2025 r.
Zapraszamy do udziału!